presult-logo-web presult-logo-web
presult-logo-web
  • Oplossingen
    • Sales Enablement
    • HubSpot CRM
    • Inbound marketing
    • Website ontwikkeling
  • Referenties
  • Blog
  • Over Ons
    • Contact
  • Oplossingen
    • Oplossingen
    • Sales Enablement
    • HubSpot CRM
    • Inbound marketing
    • Website ontwikkeling
  • Referenties
  • Blog
  • Over Ons
    • Over Ons
    • Contact
Bel ons
Blog
Onderwerpen
    De definitieve doorbraak van e-commerce in B2B sales (en wat dit voor het mkb betekent)

    Twee jaar geleden was e-mail nog het voorkeursbestelkanaal in B2B sales, gevolgd door e-commerce en telefonische orders. Maar de runner-up van toen heeft e-mail inmiddels van de troon gestoten. De definitieve doorbraak van e-commerce in B2B sales is daarmee een feit. Wat deze ontwikkeling voor ...

    Door Vincent Verboom
    Digitale communicatie in de machinebouw slim aangepakt

    De machinebouw is toonaangevend qua technologische vernieuwing en digitalisering van het productieproces, maar qua digitale marketing en communicatie is de sector nog behoorlijk behoudend. Een gemiste kans: uit onderzoek blijkt dat ruim 70% van de B2B-beslissers tijdens de zoektocht naar geschikte ...

    Door Vincent Verboom
    De toekomst van B2B sales is hybride

    B2B-klanten verwachten meer flexibiliteit, meer gemak en een gepersonaliseerde ervaring. Ze verwachten de juiste mix van persoonlijke interacties, virtueel contact en selfservice opties. Uit onderzoek van McKinsey blijkt dan ook dat meer dan 90% van de ondernemingen die hybride werken van plan is ...

    Door Patrick Riemers
    B2B target markets: onmisbaar in iedere marketing- en salesstrategie

    Een B2B target market representeert een grote groep potentiële B2B klanten van wie je denkt dat deze baat heeft bij je propositie en aanbod. Het wordt gedefinieerd door een bedrijfstak (bijvoorbeeld de software-, IT- en maakindustrie) en door factoren zoals geografische locatie en demografische ...

    Door Patrick Riemers
    Sneller groei realiseren via marketing automation met HubSpot

    Ben je een dagtaak kwijt aan het opzetten van databases van leads en klanten? En merk je dat je door de steeds groter wordende berg aan data amper meer toekomt aan datgene wat er écht toe doet, namelijk het rechtstreeks communiceren met je prospects/klanten? Via marketing automation met HubSpot ...

    Door Vincent Verboom
    Deze HubSpot Sales-functionaliteiten besparen je tot wel 4 uur per dag

    Worstelt je salesteam met het behalen van de salesdoelstellingen? Is men veel tijd kwijt aan repetitieve taken, zonder te weten wat deze inspanningen nu écht opleveren? Met SalesHub van HubSpot krijg je meer grip op je sales en kun je rekenen op een vlotter en dus efficiënter verloop van het ...

    Door Vincent Verboom
    Inbound marketing in de bouw – bestaansrecht en meer klanten

    Er wordt al een aantal jaar gezegd dat bouwbedrijven moeten starten met inbound marketing. Wij zien goede initiatieven, maar een groot deel van de bouwbedrijven blijft achter. De vraag is waarom? Het levert namelijk forse resultaten met minimale inzet van personeel.

    Door Patrick Riemers
    23 onmisbare LinkedIn-tips voor succesvolle posts in de B2B

    LinkedIn is het ídeale B2B-platform om jezelf te profileren, te netwerken en relaties te beheren. Hieronder delen we 23 onmisbare LinkedIn-tips voor het opstellen van succesvolle posts, die (A) je LinkedIn-contentstrategie naar een hoger niveau tillen en (B) zorgen voor aanzienlijk meer bereik en ...

    Door Vincent Verboom
    B2B sales automation: de belangrijkste take-aways

    B2B sales automation is het automatiseren van verschillende stappen in je salesproces met behulp van software en Artificial Intelligence. Zo kunnen salesmedewerkers zich volledig richten op het verkopen en contact leggen met prospects. Dit draagt bij aan een gestroomlijnd en uniform salesproces.

    Door Patrick Riemers
    Creëer een succesvolle e-mail sequence met deze stappen

    Een e-mail sequence is een reeks e-mails die automatisch naar prospects of klanten wordt verstuurd met behulp van automatiseringssoftware. De e-mails worden verzonden nadat zij bepaalde acties hebben voltooid, bijvoorbeeld een inschrijving voor je nieuwsbrief.

    Door Patrick Riemers
    1 2 3 4 5 All Volgende
    PR_logo_wit
    • Oplossingen
    • Referenties
    • Blog
    • Over Ons

    ©2023 Presult. Algemene Voorwaarden. Privacy Policy