Joëlla de Graaf start nieuw avontuur bij Presult

In het kort

Welkom bij Presult, Joëlla de Graaf! Onze kersverse allround online marketeer heeft een grote passie voor reizen, schrijven en alles wat maar met online communicatie te maken heeft. Ze ziet haar komst bij Presult als een mooie ontdekkingstocht. Bij ons zal ze zich ontwikkelen over de gehele breedte van het online marketing wezen en zet ze haar schrijftalent in voor effectieve contentstrategieën. Joëlla stelt zich graag aan je voor.

Vertel eens, Joëlla, wie ben je?

“Ik ben Joëlla, 22 lentes jong en heb bijna mijn masterdiploma Business Administration op zak. Volgende week hoor ik of ik cum laude geslaagd ben. Heel spannend! Vrienden omschrijven mij als het type ‘kan-niet-stilzitten’. Mijn agenda is goed gevuld; ik heb altijd een plan klaarliggen voor morgen. Ik ben redelijk hands-on ingesteld. Naast mijn studie run ik een bedrijf in social media. Dat avontuur staat nu even op een lager pitje, omdat ik mezelf eerst wil verbreden. Bij Presult kan dat. Erg fijn!”

Wat vind je interessant aan Presult?

“Bij Presult krijg ik de ruimte om mezelf in de breedte te ontwikkelen. Ik ben eraan toe om mijn theoretische kennis nu echt toe te passen in het werkveld. Bij het zoeken naar passende online marketingstrategieën voor klanten is de context altijd leidend. Dat leer je niet in een theorieboek. Met de full-service aanpak van Presult kun je marketingcampagnes helemaal afstemmen op de situatie bij klanten. Doordat ik alle facetten van online marketing meekrijg, kan ik onderzoeken waar ik mij verder in wil specialiseren. Ook vind ik vind het fijn dat ik bij Presult mijn leven flexibel kan indelen. Binnenkort vertrek ik naar Bali om daar te wonen; een langgekoesterde droom. Mijn werkzaamheden zijn digitaal, dus dat is prima te combineren.”

Wat gaan klanten van jou zien?

“Ik heb een rijke fantasie en vind het leuk om creatief bezig te zijn. Zo kan ik erg genieten van vloggen over bijzondere reisbestemmingen, maar ook zakelijk merk ik dat je met een slimme, creatieve aanpak voor klanten echt het verschil maakt. Voor een DJ die regelmatig festivals organiseert heb ik bijvoorbeeld bestaande content in een andere vorm aangeboden. Door die aanpak kreeg de kaartverkoop meteen een impuls. Heel inspirerend om te zien dat mijn input zulke output kan opleveren. Als het aan mij ligt vervul ik bij Presult graag zo’n kartrekkersrol en zien klanten in mij dé online marketing specialist en sparringpartner voor hun groeidoelen!”

Kennismaken met Joëlla? Leuk! Bekijk hier haar LinkedIn-profiel.

Laten we kennismaken - Presult

Laten we kennismaken!

: We maken graag tijd voor je vrij