“Klanten geven aan onder de indruk te zijn van onze websites en de informatie die ze er vandaan halen. We krijgen nu dagelijks aanvragen - vaak meerdere - en we merken dat deze veel serieuzer zijn.”
Korthals Groep
"Vroeger wisten klanten ons via-via heel goed te vinden. Met hulp van Presult vinden ze ons nu ook in Google. Vooral de pragmatische aanpak en het kritisch meedenken in vervolgstappen waarderen we hier enorm."
DataWeb
Of je nu op zoek bent naar meer websitebezoekers en leads, verkoopprocessen wilt versnellen, klantenservice functionaliteiten wilt uitrollen of een combinatie daarvan: HubSpot biedt een compleet CRM-platform om deze doelen te verwezenlijken.
Tot de belangrijkste functionaliteiten behoren onder andere lead databases, webformulieren, (geautomatiseerde) e-mailmarketing en ticketsystemen.
Alle features zijn ingericht op de Inbound Marketing methode van HubSpot en zijn ingedeeld in een drietal pakketten in verschillende uitvoeringen: Marketing Hub, Sales Hub en Service Hub.
> Ga direct naar de Marketing Hub features
> Ga direct naar de Sales Hub features
> Ga direct naar de Service Hub features
Marketing Hub van HubSpot is ideaal voor het beheer en uitrollen van online marketingcampagnes. Met Marketing Hub kun je de levenscyclus van klanten van A tot Z volgen. Dankzij inzicht in het gedrag van je websitebezoekers en leads, kun je de communicatie volledig afstemmen op hun behoeften.
De mogelijkheden zijn zeer divers. Het pakket biedt onder andere (geautomatiseerde) e-mail marketing oplossingen, social media integratie, live chat, chatbots en een blogfunctionaliteit met personalisatiemogelijkheden. Het brengt alle functionaliteiten om content marketing, leadgeneratie en leadnurturing strategieën effectief uit te rollen overzichtelijk samen. Met alle tooling en data onder één dak heeft marketing perfect grip op het traject van bezoeker tot klant.
Marketing Hub omvat uitgebreide tooling waarmee je bezoekers en leads gedurende het gehele koopproces van de juiste informatie voorziet. Zo wordt een langdurige en betekenisvolle relatie opgebouwd en de kans op conversie sterk verhoogd.
Prijzen voor HubSpot Marketing Hub variëren van €41/mnd (Marketing Starter) tot €2.944/mnd (Marketing Enterprise).
Informeer naar de mogelijkhedenIn de B2B voeren klanten anno nu graag zelf de regie. Ze gaan liever zelf proactief op zoek naar de oplossingen voor hun problemen. Hun koopgedrag is veranderd en dat is terug te zien in de cijfers: 9 op de 10 zakelijke beslissers en inkopers oriënteert zich eerst online.
Dit nieuwe oriëntatieproces vergt ook moderne communicatiemethoden. Sales Hub van HubSpot vormt het antwoord op deze nieuwe klantbehoeften. Met Sales Hub weet je nauwgezet wie er geïnteresseerd is in je producten en diensten, zonder dat je hen er actief naar hoeft te vragen. Dit maakt gerichtere follow-up communicatie mogelijk en vergroot daarmee de slagingskans van deals.
Sales Hub laat het salesproces vlotter verlopen door goed inzichtelijk te maken welke verkoopdeals er in het verschiet liggen. Hiervoor beschikt HubSpot over sales-pijplijnen. Deze kunnen worden gebruikt om omzetkansen te voorspellen en mogelijke obstakels in het verkoopproces te identificeren. Doordat je leads kunt indelen in verschillende deal stages, weet de verantwoordelijke salesmedewerker goed wanneer een kans dichterbij komt en het tijd is vervolgactie(s) te ondernemen.
Prijzen voor HubSpot Marketing Hub variëren van €41/mnd (Sales Starter) tot €1.104/mnd (Sales Enterprise).
Informeer naar de mogelijkhedenDe beste klant is een betrokken klant: en een betrokken klant telt voor twee. Aftersales vormt een onmisbaar onderdeel voor klantbehoud en het genereren van nieuwe business (lees: referrals).
Met Service Hub van HubSpot is alle klantinformatie eenvoudig en overzichtelijk beschikbaar, zodat je klanten zeer snel en gericht van dienst kunt zijn. Met Service Hub heb je direct inzicht in het product dat de klant bij je heeft afgenomen en in eerdere contactmomenten en gestelde vragen. Ter ondersteuning van het klantproces biedt kan gebruik worden gemaakt van een ticketsysteem, dat bij vragen, verzoeken of klachten automatisch een ticket genereert, die vervolgens aan de daarvoor aangewezen medewerker te worden toegekend om op te pakken.
Prijzen voor HubSpot Marketing Hub variëren van €41/mnd (Service Starter) tot €1.104/mnd (Service Enterprise).
Informeer naar de mogelijkhedenBen je overtuigd van de mogelijkheden van dit alles-in-één marketing automation platform en CRM-systeem? Maar vind je het lastig om het in je bedrijf of organisatie te integreren? Presult schiet je als betrouwbare, ervaren en resultaatgerichte HubSpot-partner graag te hulp.
Wij geloven in de inbound marketing aanpak van HubSpot en hebben alle kennis, ervaring en certificaten in huis om HubSpot optimaal te integreren in de werkprocessen van je bedrijf.
Wij zien onszelf niet zonder reden als goede HubSpot-partner. Presult gelooft in een full-service aanpak op het gebied van digitalisatie waarbij web development, (online) marketing en digitale transformatie samen optimaal rendement leveren. Een totaalaanpak, waar de mogelijkheden van HubSpot perfect op aansluiten.
Wij zijn er voor (B2B) bedrijven met ambities. Ben jij zo’n ambitieuze ondernemer?
Neem contact op