SNEL | CONCREET | RESULTAATGERICHT

Presult: de ideale HubSpot partner voor het MKB

HubSpot helpt MKB'ers met groeien. Het alles-in-één platform beschikt over uitgebreide CRM-functionaliteiten die zorgen voor een optimale afstemming tussen marketing, sales en customer service. Kortom: alle elementen die bijdragen aan optimale inrichting van de klantprocessen.
Bij Presult geloven we in de synergievoordelen die HubSpot oplevert. We hebben alle kennis, ervaring en certificaten in huis om HubSpot optimaal te integreren in de werkprocessen van je organisatie, zodat alle afdelingen binnen je bedrijf efficiënt samenwerken en elkaar versterken.
Bekijk de mogelijkheden van HubSpot
Korthals Groep

“Klanten geven aan onder de indruk te zijn van onze websites en de informatie die ze er vandaan halen. We krijgen nu dagelijks aanvragen - vaak meerdere - en we merken dat deze veel serieuzer zijn.”

Korthals Groep

DataWeb

"Vroeger wisten klanten ons via-via heel goed te vinden. Met hulp van Presult vinden ze ons nu ook in Google. Vooral de pragmatische aanpak en het kritisch meedenken in vervolgstappen waarderen we hier enorm."

DataWeb

Realiseer 200% groei in 1 jaar tijd met de geïntegreerde marketing-, sales- en servicefunctionaliteiten van HubSpot

Het alles-in-één platform voor marketing, sales en customer service

Of je nu op zoek bent naar meer websitebezoekers en leads, verkoopprocessen wilt versnellen, klantenservice functionaliteiten wilt uitrollen of een combinatie daarvan: HubSpot biedt een compleet CRM-platform om deze doelen te verwezenlijken.

Tot de belangrijkste functionaliteiten behoren onder andere lead databases, webformulieren, (geautomatiseerde) e-mailmarketing en ticketsystemen.

Alle features zijn ingericht op de Inbound Marketing methode van HubSpot en zijn ingedeeld in een drietal pakketten in verschillende uitvoeringen: Marketing Hub, Sales Hub en Service Hub.

> Ga direct naar de Marketing Hub features
> Ga direct naar de Sales Hub features
> Ga direct naar de Service Hub features

Het alles-in-één platform voor marketing, sales en customer service
- Marketing Hub -

Marketing Hub van HubSpot is ideaal voor het beheer en uitrollen van online marketingcampagnes. Met Marketing Hub kun je de levenscyclus van klanten van A tot Z volgen. Dankzij inzicht in het gedrag van je websitebezoekers en leads, kun je de communicatie volledig afstemmen op hun behoeften.

Perfect grip op het traject van bezoeker tot klant

De mogelijkheden zijn zeer divers. Het pakket biedt onder andere (geautomatiseerde) e-mail marketing oplossingen, social media integratie, live chat, chatbots en een blogfunctionaliteit met personalisatiemogelijkheden. Het brengt alle functionaliteiten om content marketing, leadgeneratie en leadnurturing strategieën effectief uit te rollen overzichtelijk samen. Met alle tooling en data onder één dak heeft marketing perfect grip op het traject van bezoeker tot klant.

Hogere conversie door precieze targeting

Marketing Hub omvat uitgebreide tooling waarmee je bezoekers en leads gedurende het gehele koopproces van de juiste informatie voorziet. Zo wordt een langdurige en betekenisvolle relatie opgebouwd en de kans op conversie sterk verhoogd.

HubSpot-gebruikers verkrijgen al binnen een jaar maandelijks gemiddeld 2,1x meer websitebezoekers en 2,5x meer leads

Belangrijkste functionaliteiten

  • Overzichtelijk leadmanagement. HubSpot verwerkt alle acties van je leads in een speciaal daarvoor aangemaakt leadprofiel. Die data kan vervolgens worden aangewend voor gerichte en persoonlijke opvolging.
  • Workflow automation. Met (gesegmenteerde) geautomatiseerde mailings worden leads worden automatisch opgevolgd met voor hen (op dat moment) relevante content en/of aanbiedingen.
  • Landingspagina’s. HubSpot beschikt over uitgebreide tooling om landingspagina’s zo conversiegericht mogelijk vorm te geven, bijvoorbeeld met personalisatie-elementen en speciale actieknoppen.

Prijzen voor HubSpot Marketing Hub variëren van €41/mnd (Marketing Starter) tot €2.944/mnd (Marketing Enterprise).

Informeer naar de mogelijkheden
- Sales Hub -

In de B2B voeren klanten anno nu graag zelf de regie. Ze gaan liever zelf proactief op zoek naar de oplossingen voor hun problemen. Hun koopgedrag is veranderd en dat is terug te zien in de cijfers: 9 op de 10 zakelijke beslissers en inkopers oriënteert zich eerst online.

Tijdbesparing door automatisering

Dit nieuwe oriëntatieproces vergt ook moderne communicatiemethoden. Sales Hub van HubSpot vormt het antwoord op deze nieuwe klantbehoeften. Met Sales Hub weet je nauwgezet wie er geïnteresseerd is in je producten en diensten, zonder dat je hen er actief naar hoeft te vragen. Dit maakt gerichtere follow-up communicatie mogelijk en vergroot daarmee de slagingskans van deals.

Meer inzicht in omzetkansen

Sales Hub laat het salesproces vlotter verlopen door goed inzichtelijk te maken welke verkoopdeals er in het verschiet liggen. Hiervoor beschikt HubSpot over sales-pijplijnen. Deze kunnen worden gebruikt om omzetkansen te voorspellen en mogelijke obstakels in het verkoopproces te identificeren. Doordat je leads kunt indelen in verschillende deal stages, weet de verantwoordelijke salesmedewerker goed wanneer een kans dichterbij komt en het tijd is vervolgactie(s) te ondernemen.

Leads van HubSpot-gebruikers converteren 70% vaker tot klanten

Belangrijkste functionaliteiten

  • Dealmanagement. Behoud overzicht op alle deals door tijdens het verkoopproces workflows in te richten met taken voor de account manager(s) in kwestie.
  • E-mailtracking. Ontdek tot in detail hoe de interactie op e-mails is. Je kunt bijvoorbeeld zien of een e-mail is geopend, wanneer dat is geweest, of er op een link is geklikt of een bijlage wordt gedownload.
  • Leadscoring. Bepaal welke contactpunten belangrijk zijn voor het ‘sales-klaar’ maken van je leads en ken daar een waarde aan toe. Aan de hand hiervan weet je in welk stadium van het koopproces de lead zit en of je diegene als ‘sales-qualified’ kunt bestempelen.

Prijzen voor HubSpot Marketing Hub variëren van €41/mnd (Sales Starter) tot €1.104/mnd (Sales Enterprise).

Informeer naar de mogelijkheden
- Service Hub -

De beste klant is een betrokken klant: en een betrokken klant telt voor twee. Aftersales vormt een onmisbaar onderdeel voor klantbehoud en het genereren van nieuwe business (lees: referrals).

Tevreden klanten door snelle service

Met Service Hub van HubSpot is alle klantinformatie eenvoudig en overzichtelijk beschikbaar, zodat je klanten zeer snel en gericht van dienst kunt zijn. Met Service Hub heb je direct inzicht in het product dat de klant bij je heeft afgenomen en in eerdere contactmomenten en gestelde vragen. Ter ondersteuning van het klantproces biedt kan gebruik worden gemaakt van een ticketsysteem, dat bij vragen, verzoeken of klachten automatisch een ticket genereert, die vervolgens aan de daarvoor aangewezen medewerker te worden toegekend om op te pakken.

87% van de B2B-klanten die een goede klantervaring heeft, doet een vervolgaankoop. Bij klanten met een gebrekkige klantervaring, doet slechts 18% dit.

Belangrijkste functionaliteiten

  • Ticketsysteem. Met een inventief ticketsysteem kunnen klanten direct tickets aanmaken. De customer service medewerkers handelen deze tickets vervolgens af in een persoonlijk dashboard.
  • Chat. De live chat functionaliteit is rechtstreeks te integreren in je website. Deze chats worden vervolgens toegekend aan customer service medewerkers en automatisch gelogd. Om tijd te besparen en 24/7 service te kunnen verlenen, kan ook een slimme chatbot worden ingezet.
  • Feedback met NPS-rating. Meten is weten. Om de klanttevredenheid te meten en te kwantificeren is er een ingebouwde functie voor het verzamelen van feedback, die is gekoppeld aan de NPS.

Prijzen voor HubSpot Marketing Hub variëren van €41/mnd (Service Starter) tot €1.104/mnd (Service Enterprise).

Informeer naar de mogelijkheden

Dit maakt Presult jouw HubSpot partner

CRM-strategie van A tot Z

CRM-strategie van A tot Z

    We integreren de gewenste CRM-functionaliteiten van HubSpot volledig in je bestaande werkprocessen, zodat je er direct mee aan te slag kunt en direct de voordelen van HubSpot ervaart.
We creëren verbinding

We creëren verbinding

    Wij helpen bij het behalen van maximaal resultaat uit marketing, verkoop en relatiebeheer via HubSpot. We weten perfect hoe je via HubSpot je doelgroep bereikt en dat bereik omzet naar loyale klanten.
Gecertificeerd HubSpot partner

Gecertificeerd HubSpot partner

    Presult is een ervaren HubSpot-partner. We ondersteunen bij de implementatie van HubSpot, bieden trainingen op maat en rollen desgewenst de (gehele) inbound marketing strategie voor je uit.

Breng je marketing, sales en service samen

Ben je overtuigd van de mogelijkheden van dit alles-in-één marketing automation platform en CRM-systeem? Maar vind je het lastig om het in je bedrijf of organisatie te integreren? Presult schiet je als betrouwbare, ervaren en resultaatgerichte HubSpot-partner graag te hulp.

Wij geloven in de inbound marketing aanpak van HubSpot en hebben alle kennis, ervaring en certificaten in huis om HubSpot optimaal te integreren in de werkprocessen van je bedrijf.

Wij zien onszelf niet zonder reden als goede HubSpot-partner. Presult gelooft in een full-service aanpak op het gebied van digitalisatie waarbij web development, (online) marketing en digitale transformatie samen optimaal rendement leveren. Een totaalaanpak, waar de mogelijkheden van HubSpot perfect op aansluiten.

De Presult-aanpak

  • Altijd resultaatgericht
  • Maximaal betrokken bij je succes
  • Direct, kritisch en praktisch

Wij zijn er voor (B2B) bedrijven met ambities. Ben jij zo’n ambitieuze ondernemer?

Neem contact op
Breng je marketing, sales en service samen
AtHand
DTW001-WTK-2985-logo-groot
Designlinq Logo
floraccess_logo
Korthals groep
181214_GASVRIJ_los_transparant

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel budget heb ik nodig om te beginnen? HubSpot hanteert verschillende abonnementsvormen voor de marketing, sales en customer service tooling, waarvan een aantal CRM-functionaliteiten standaard kosteloos zijn inbegrepen (zoals contactpersoonsbeheer en een activiteitenoverzicht van contactpersonen). De betaalde functies van Marketing Hub, Sales Hub en Service Hub starten vanaf €41/mnd en variëren al naar gelang de benodigde tooling.
  • Is er een minimumtermijn voor HubSpot? HubSpot hanteert een minimale gebruiksperiode van 1 jaar.
  • Verzorgt Presult de implementatie van HubSpot? Het is geen verplichting, maar zeker aan te bevelen. Presult heeft veel ervaring met het implementeren van HubSpot. Binnen enkele werkdagen hebben wij het HubSpot CRM en de overige gewenste functionaliteiten voor jou up and running. Dit bespaart je veel tijd en zo weet je zeker dat alles optimaal is ingericht op je wensen en behoeften.
  • Verzorgt Presult ook HubSpot-trainingen? Jazeker. In onze training geven we je een digitale rondleiding in de mogelijkheden van HubSpot en bieden we je de benodigde handvatten om zelfstandig met HubSpot aan de slag te gaan.

Laat ons HubSpot succesvol voor je inrichten en implementeren

Copyright 2013-2024 - Presult | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Cookiebeleid